Lapsiperheen rahat, missä?

Lapsiperheen rahat, missä?
Lapsiperheen rahat, missä?

lauantai 17. joulukuuta 2016

Suunnitelmat uusiksi

Viikko hiljaiseloa ja olen koheltanut vaikka mitä...

Päätin pistää hieman vipinää tähän Fitline työhöni ja investoinkin rahoja sinne. Varasin paikallisesta kahvilasta joen rannalta saunatilat ja meinasin pitää ensimmäisen asiakasillan. Kohderyhmäksi valitsin tuntemattomia joille kerroin illan olevan pilotti eli toivon tapahtumalta palautetta, ihmiset etsin facebook ryhmistä joissa olen mukana.



Vaikka työskentelen kauneuden ja asiakaspalvelun piirissä olen aikalailla kauhuissani mitä tuli tehtyä. Toisaalta olen tiedostanut että olen hieman alkanut vetäytyä kuoreeni ja tarvitsen hieman mukavuusalueelta ja tutuista asioista ja rutiineista ulos hyppäämistä. 
Mutta tiedän että vaikka nyt minua pelottaa olen tyytyväinen kun olen uskaltanut tehdä tämän! Tavoitteenion kehittää iltaa palautteen pohjalta ja muunnella aina sesonkien ja tilanteiden mukaan. Jos voisin pitää iltaman 1-2krt kuukaudessa näin alkuun olisin tyytyväinen! 

Pieni kannustus tuli PM:n puolelta kun esitetiin uusi palkintomatka kohde...Vuosi olisi aikaa hoitaa itselleen matkaliput TÄNNE!!!

Kävin torstaina kun minulla oli vapaapäivä Vantaalla kosmetiikka-koulutuksessa
Beauty Linen puolelta ja olen innoissani että pääsen esittelemään ja antamaan ihmisten testata niitä! Eniten jännittää että maltan pysyä riittävän yksinkertaisella linjalla, enkä ala höpöttämään "miten hyalyronihappo on saatu isomolekyylisestä pienemmänksi jonka takia se imeytyminen on huippua ja se turpoaa 1000 kertaisesti ihon alla mikä kosteuttaa ja silottaa juonteet hyvin".....jolloin asiakas katsoo et jaa hienoa mutta ei osaa innostua asiasta koska ei oikein ymmärrä miten hienoa se on tai se voi tuntua jopa peloittavalta ajatukselta.


Huomaan että minulla on kova tarve saada itseni pomostani riippumattomaksi, siis pidän leipätyöstäni enkä vaihtaisi asiakkaitani mihinkään<3. viimeksi tänään nauroin vedet silmissä vanhan asiakkaani kanssa hyvä etten pissannut housuunkin ja mietin et mun duuni on niin parasta<3. Toisaalta kuten Terhi Majasalmi ja muut neuvovat pitää olla vähintään 2 tulonlähdettä... nyt on Palkkatyö ja Kela josta haluan irti! 

Mutta summa summaarum eli hyvin fitsku painotteinen piikko takana ja joulukin on unohtunut täysin tässä tohinassa =D

Ps:, 2vko sitten loppui Fitlinen aamujuoma basic jota on otettu eka erityisen kanssa joka aamu koska se on tutkitusti hyvä vastustuskyvylle.ei mennyt kauaakaan kun eka erityinen sai kunnon räkätaudin ja koska ei osaa niistää niin tämä toimii niin että kun limaa on riittävästi vatsassa se oksennetaan ulos! =O
Tuotekoulutus webinaarissa keskiviikkona kouluttaja kertoi miten Basiciin lisättiin jotain hienoa maitohappobacteeria koska ruotsalaisessa tutkimuksessa todettiin että se pienentää huomattavasti lapsen sairastumisriskiä päiväkotiympäristössä ja vaikka sairastuisi niin tauti on huomattavan paljon lievempi... UPS...mutta suutarin lapsilla ei ole kenkiä ja miten se menikään...



Hyvää viikonloppua!

T:Mampsu




2 kommenttia:

  1. Mielenkiintoista jos tuotteesta on oikeasti apua lentsuun! Itse olen nähnyt Fitline-markkinointia messuilla ja ainakin myyntipuhe oli kyllä niin huuhaata, että pelotti suorastaan mitä tuote sisältää. Ehkä tunnet ja luotat kuitenkin itse tuotteisiin, joten tsemppiä myyntihommiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myyjiäkin on moneen junaan se pitää muistaa =) tuotteethan on tutkinut evira ja kaikki tutkimustulokset tuotteesta on tietenkin toimitettu heille joten tuotteet ovat täysin turvallisia ja tuotteille on nyt hankittu vielä ulkopuolinen laatua valvova taho TUV joka julkaisee kaikki tutkimuksensa omilla sivuillaan ja kaikkion täysin läpinäkyvää. Kiitos kovasti tsempistä <3

      Poista